ی قرص فامتدین۲۰بخور .من پنتوپرازول میخوردم بدتر میشدم این خوبه
اتفاقا شربت معده خودش روش زده ملین مشکلی واس گوارش نداره من تازه یب ست داشتم شربت معده میخورم حوب شدم
گوجه ترشی پرتقال لبنیات اینا همه اسید معدتو تحریک میکنه. منم مدام سوزش معده داشتم رعایت میکنم بهترم فاموتیدین میخوردم تاثیری نداشت الان امپرازول ۲۰ ناشتا میخورم کلا سوزش معدم از بین رفته
من که تا همین هفته والا از هفته 5 حالت تهوع گشیدم تازه حالت تهوع گرفتی؟
منم از اول بارداری دارم یک بار شربت دادن چند روز خوب شذ بعدش گلوم شد بعدش دوباره رفت کلا از دیروز شب داشتم بد درک میکنم مجبوریم با شکر کردن ودعا کردن برای چشم انتظار ها خدا معجزهکنه براشون سر کنیم
منم میسوزم خیای بده
من عرق نعنا میخورم اگر حساس نیستی عرق نعنا بخور
شربت زیاد نخور فقط مواقع ضروری بخور چون تنبلی گوارش میاره
پنتوپرازول ۲۰ ناشتا، فاموتیدین ۴۰ همراه غذا، اینا تو بارداری برای جنین ضرر نداره
فاموتیدین مخصوصا برای من معجزه کرد معجزه، گوجه و خیار هم اصلا نخور
اگه شیر داری برو بخور یا موز
منم همینجوری شدم 😭😭😭
فاموتیدین 40 بخور من رفتم دکتر داد میخورم خوبم
من قبل شام همش ی قامتدین ۴۰میخورم عالیه سوزش سر دل نمیگیرم
ابلیمو بو کن بد نون خشک کن بخور اینا
چیزی خوردی
نونم بزار رو بخاری خشک شه بخور یکم
هیچ راه قطعی نداره ولی من آب میخورم یکم حالم بهتر میشه
لبنیاتم نخور خیلی اسید معدتو میزنه بالا
شربت آدی ژل از داروخونه بخر بخور آب رو آتیشه..صبحا ناشتا قرص پنتوپرارول..وگرنه پدرت در میاد تا آخر حاملگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.