۵ پاسخ

آره ناشتا

اره..

ترویید نه لازم نیست ولی اون دوتارو فکر کنم باید باشی

اها

آره ، دقیق یادم نیس ولی برای تیرویید فکر کنم باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته چهاردهم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان دردونه قلبم♥️😍 مامان دردونه قلبم♥️😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری