نان وزن دهیش خوبه یا سوپرامیل؟؟

۴ پاسخ

من بچم ازوقتی بدنیااومدنان ۱بش میدم خوبه دسشوییشم

دکتر به من گفت انرژی و وزن دهی همشون یکیه

نان یکم برا ۳ماهگی سنگینه ،برا دستشویی اینا

باید امتحان کنی ب هر بچه یچیزی میسازع

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی