۴ پاسخ

تا روز چهل خونریزی داری ولی ممکنه یه روزایی کم و زیاد بشه....
من خودم ۱۵ قط شد باز روز ۳۸ پریود شدم و تا ۱۰ روز زیاد خونریزی داشتم

نه باید بری زایشگاه اگه بارداری

عزیزم تا ۴۰ روزگی پریود هستیم

من تا الان دارم

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی