خانوما مای بیبی رو تو این دوسه روز چند گرفتین

۶ پاسخ

مولفیکس شده 450
مای بیبی 760
دیروز رفتم مولفیکس گرفتم

من پریشب ۴ شورتی خریدم ۳۸۵

اکالا نصب کن قیمت همه اونجا هست

سایز ۴ مولفیکس ۶۲۰

رفتم کوروش همش نرخ جدید بود 669سایز 5.. چنجا سوپری سر زدم نرخ قدیم داشتن گرفتم.. جاهای پرفروش که زود زود جنس جدید میارن مثل فروشگاهای بزرگ و لوازبهداشتیا و داروخانه همه نرخ جدید شدن.. فقط تو سوپری و فروشگاهای کوچیک میتونی پیدا کنی نرخ قبل

من امروز هانیز گرفتم سایز ۴ ۳۴ تایی ۳۹۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان 💖دلوین💖 مامان 💖دلوین💖 ۱۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان آرام مامان آرام ۱۷ ماهگی