۱۱ پاسخ

ما جشن گرفتیم

تصویر

من دوسه روز زودتر گرفتم

تصویر

عکاس اومد خونه ازش عکس گرفت

تو خونه براش تولد گرفتم. و اصلن داخل عکس گرفتن همکاری نمیکرد چندتا عکس بزور ازش گرفتم🥲

تصویر

پروفایلم هست

بفرما

تصویر

من توپارک فقط رفیم عکس گرفیم پارک کنارخونه حلوت بود کسی نبود

روز.. ً

اتلیه بردمش ویک مینی کیک بین خودمون گرفتیم همون زوز

تولدش ۱۹ ام هس اگ قسمت بشه میخوام تا روز تولدش حرم امام رضا باشیم

خودمونی جشن گرفتم فقط

تصویر

سوال های مرتبط