ما جشن گرفتیم
من دوسه روز زودتر گرفتم
عکاس اومد خونه ازش عکس گرفت
تو خونه براش تولد گرفتم. و اصلن داخل عکس گرفتن همکاری نمیکرد چندتا عکس بزور ازش گرفتم🥲
پروفایلم هست
بفرما
من توپارک فقط رفیم عکس گرفیم پارک کنارخونه حلوت بود کسی نبود
روز.. ً
اتلیه بردمش ویک مینی کیک بین خودمون گرفتیم همون زوز
تولدش ۱۹ ام هس اگ قسمت بشه میخوام تا روز تولدش حرم امام رضا باشیم
خودمونی جشن گرفتم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.