۱ پاسخ

یدونه تو خیابان معلم روبه رو خیابا ملاصدراست
الان اسمش یادم نیست من چند بار رفتم تعطیل بودن
زنگ زدم گفت هستن اما همسرم سرکاره نتونستم برم ببینم
احتمالا میبرم اونجا
چقدر توضیح دادم 😂😂

سوال های مرتبط