من چون میخاستم کیلیپ بگیرم باهاش خودمونم عکس گرفتیم
۴تا عکس تکی از خودش گرفتیم و دو تا عکس هم خودشو ، من و باباش گرفتیم.
ما برای شب یلدا رفتیم آتلیه خانوادگی انداختیم دیگه برای تولدش از پسرم تکی تو آتلیه گرفتیم فقط چند دست لباس بردم عوض کردم
ما میخوایم خانوادگی بندازیم اولین تولد گل پسر
هر ۳ هم تیرماهی هستیم 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.