۱۲ باید میشدم نشدم کی ازمایش بدم فردا بدم؟

۵ پاسخ

بیبی بزن فردا صب ناشتا

اول بی بی چک بزن بعداگه مثبت شد برو آزمایش

علائمت چیه عزیزم ؟

پنج تاخیرت برو

منم ۱۲ ام باید میشدم حتی بیبی هم نزدم تو بیبی زدی ؟!

سوال های مرتبط