من والا پول نداریم همه چی گرون شده بچه هم نمیفهمه هنوز
امروز تولد دخترم بود ولی براش نگرفتم ..
میگیرم عکسا یادگاری میمونن واسش
عزیزم اصلا تا دوسال نباید جشن بگیری میگن همون پدر و مادر تهش یه پدربزرگ و مادر بزرگ دور بچه باشه تا ۲ سال جای شلوغ به بچه استرس میده خوب نیست
ما خودمون ۴ نفره میگیریم با آتلیه و یه کادو برا خودش و کیک و شام
دقیقا سه چهار روز مونده بود به تولد دخترم این اتفاق های اخیر افتاد که همه جابسته شد نتونستم بگیرم تودلم مونده
من نگرفتم
من بردم آتلیه یه کیک هم میخرم
جشن ختنه سوران مفصل و تالار و اینا گرفتیم دیگه باید این ساده باشه 😂
من نگرفتم بردم اصفهان براش کیک خریدم ۳ نفری
آوردم بردم آتلیه
خوب بود
من۰🥲
من نگرفتم فقط بردم آتلیه تو فضای باز
خانوادم خودشون کیک و کادو گرفتن سوپرایز کردن اومدن خونمون
من نگرفتم
دکور زدم عکاس اومد تو خونه
من نگرفتم آخه کسی کادو نمیداد
من اتلیه میبرم ی مهمونی ام به خانواده شوهرم میدم خانواده خودم دورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.