۶ پاسخ

من دکتر بردم اما خوب نشد خارش داره بچم فردا دوباره از یه دکتر دیگه نوبت گرفتم براش

این

تصویر

هیدروکورتیزون خوبه موقعی که خوابه بزن

براصورت حتمابایددکتربده شایدهم ساختگی بده

بتامتازون ولی فقط دو الی سه شب مصرف بشه

هیدرو کورتیزون
آتوپیکس

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۵ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی