خانوما زیر دلم خیلی نبض میزنع بچس یعنی ؟ چرا آخه اینقدر پایین آخه میترسم 🥺

۵ پاسخ

منم دقیقا اینجوریم فکر کنم عادی باشه

وای دختر فکر کردم هفته های بالایی سکسکه میکنه😂😂

آره تو این هفته ها پایین هست بچه طبیعیه،به مرور میره بالا نگران نباش

احتمالا داره سکسکه میکنه

عزیزم از منم سمت چپم میزنه همش🥲

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری