شکمم نبض میزنع اون بچس؟

۸ پاسخ

داره سکسکه میکنه

احتمالا بچه‌ست
البته میگن همه نبضا بچه نیست
رگای خون‌رسانی به جفت و چیزای دیگه هم هست

اره اما نبض تند تند میزنه حرکت بچه مثل حباب زدن

بله حرکتشه من تو لچه اولم صدای سکسه اشم میشنیدم تو شکمم انگار یه استخون ریز میشکست

اری

بخاطر خون رسانی به رحم نبض میزنه

ارهههه😍😍ولی سکسکه نیست سکسکه برای هفته های ۳۰ به بعد هست حرکت خودشو

اره عزیزم برا منم همینطوره میگن بچه است

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد