خانما روش جلوگیریتون چیه ؟

۱۴ پاسخ

قرص

۳۳گلم

قرص و کاندوم 🤣چون اعتماد ب قرص ندارم

منم کاندوم .امپول زدم چاق شدم و موهای زائد دراوردم .طبیعی بچه دار شدم .ایودی خونریزی داشتم همش.قرص ال دی هم یادم رفت به موقع بخورم .بچه دار شدم .قرص اورژانسی هم بچه دار شدم چون زیاد خوردم شمارش از دستم دررفت تا سه بار برعکس عمل میکنه.وحالا با سن کم چهارمین بچه ام کنارم خوابیده.🤣😂🤣😂

به نام خدا هیچ روشی چون همش در حال پیچوندنم

طبیعی

طبیعی😅

طبیعی بودم الان پریودم دوشبه قرص میخورم ک باقرص فقط حلوگیری کنم

طبیعی خخخ

ولی وقتی داشتم طبیعی

ندارممم

کاندوم

قرص. ‌‌

کاندوم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۸ ماهگی