۲۰ پاسخ

رابطه نداشتن 🤣🤣خیلی راضیم

طبیعی راضیم شوهرم کنترلش دست خودشه اعتماد دارم بهش🤣

قرص ...خوبههه خاهر راضیم ب رضای خدا😂😂😂

طبیعی فقط

از اون موقع که زایمان کردم پریود نشدم تا الان
شیر پاک میدم

ماهم برادر خواهر راضی راضیم

طبیعیه بعضی وقتا ب اجبارمن کاندوم میترسم از عفونت و بارداری

من که قبل از بارداریم جلو گیری طبیعی داشتم خیلی خوب بود جواب میداد🤣🤣🤣

آی یو دی دارم
فعلا که راضیم.ایشالا که کلا راضی باشم🤣

هاها جلوگیری نداریم😂
من ب خدا اعتماد دارم😂

طبیعی
من بعد از زایمان هنوز پریود نشدم
رفتم دکتر زنان هم یاد رفت بگم برام قرص بنویسه😐

طبیعی خیلی راضی ایم قبل لارا جون هم طبیعی جلوگیری میکردیم و با یه بار اقدام باردار شدم 😂😂

ال دی بود فوری اولین رابط باردار شودم

آمپول سه ماهه ضد بارداری زدم
راضیم دردسر نداره ولی خب عوارض داشت
چند روز سینه‌هام حساس شده و یه خورده لکه بینی داشتم خیلی می‌ترسم سه تا بچه دارم و به هیچ عنوان دیگه بچه نمی‌خوام

طبیعی + کاندوم

طبیعی فعلا ک راضیم😂

کاندوم خیلی راضیم

طبیعی. راضیم😂

والا کاندوم میزاریم تو اونجا گیر کرده دو بار حامیم همینجوری اومد دنیا میخام برم حلقه بزارم ولی میترسم

طبیعی پنج روزه پریود نشدم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی