دقیقا کولیک بهتر از رفلاکسه🥺🥺 رفلاکس پنهان داغون تره
خیلی بده خییییییلی
منم کولیک رو به رفلاکس ترجیح میدم حداقل میدونی بعد دوسه ماه تموم میشه ولی رفلاکس لعنتی…
دقیقا درگیر رفلاکسم پاره شدم
تازه قولنچ هم هست عزیزم
درطول روز یه ساعت مشخص هرروز شروع میکنه بیقراری و گریه شدید تا مرز قرمز شدن میره و از خستگی میخوابه
هیچ درمانی هم ندارن حداقل کولیک و رفلاکس دارو دارع
جفتش مزخرفه
رفلاکس چطوریه
کولیک چطوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.