سلام بچه ها کسی تازگیا دستگاه ای یو دی گذاشته؟؟

۵ پاسخ

من اردیبهشت گذاشتم

من سه ماهه گذاشتم پریودیم از ۷ روز شده ۱۰ روز و گاهی لکه بینی دارم که داره کمتر میشه

من قبلا داشتم تاالان پریودنشدم

منم خیلی دلم میخواد بدونم

منم خیلی دلم میخواد بدونم چطوریه

سوال های مرتبط