۲ پاسخ

علائم مریضیش چی بود؟
پسر من‌ فقط سرفه داره و‌ بینیش از اول که‌به دنیا اومد خس خس میکنه .
دکتر گفت اگه سرفه اس ادامه پیدا کنه دارو‌ که نمیشه داد
باید بستری بشه

باید ببری متخصص اطفال اول معاینه کنه بعد دارو بده

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان ایلیا😇💫 مامان ایلیا😇💫 ۷ ماهگی