برای وزن گیری و رشد. شربت راسیب بگیرم برای پسرم

۲ پاسخ

من راسیپ میدم شبا یک و نیم سی سی فقط چون اشتهاشو بیشتر میکنه دوبار شام میدم حواست باشه بچه گرسنه نمونه،خوابشم عمیق و خوب شده

میگن عوارض داره بچه رو بد خواب میکنه

سوال های مرتبط

مامان زهرااااا مامان زهرااااا ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان آیهان جون 🥰 مامان آیهان جون 🥰 ۱ سالگی