۷ پاسخ

مرغ بریز تو سوپش .جو دوسرپرک .جعفری داخل سوپ . من از 6ماهگی نخود سبز هم ریختم .ولی از 6که شروع کردم هویج و سیب زمینی و مرغ و کدو سبز و کدوحلوایی و برنج و کره .اینا رو دادم .الان کم کم دارم چیزای جدید میدم

چرامیگن زوده داخل ۵ماه هست دوستان وقتی گهواره زده ۴ یعنی ۴ماه روردکرده

میتونی فرنی سیب درست کنی
یا ترکیب هویجو سیب
تنوع بدی همش

۴ماهگی زود نیس؟
مگه از ۶ماهگی نباید شروع کرد؟

الان زود نبوده تو شروع کردی؟

برگرد ازاول
تا۶ماهگی فقط همیناس

سوپ هویچ

سوال های مرتبط