۴ پاسخ

۲تا تیکه بخور زیاد خوب نیس

ارع عزیزم من می‌خوردم ولی درحد یه هوس بخور

یه کم بخور ولی دیگه تا آخر ش هوس نکن
غیر بارداری هم چیز خوبی نیست

درحددوعددبخورولی دیگه‌نخور

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۳ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی