خییییییلی کمه
بچه قبلیم بود البته این بچم ب هفته شما ۲۹۰۰بچد ک تا ۳۹ب یه کیلو رسید
آبگوشت ،بستنی،آجیل بخور وزن میگیره بچه
من۳۵هفته و۶روز۲۴۵۰بود گفتن کمه
چند هفته رفتی دقیق
مشکلی نیست گلم منم 36 هفته رفتم سونو بچه م 2200 بود با اختلاف 321 گرم
رفتم بستری شدم 37 هفته و 1 روز بستری شدم روز بعدش به دنیا اومد 2560 بود
نگران نباش
منم دخترم به خودم برده زیاد بخورم نمیره بالا کم میخورم وزن میگیرم🙈😂
وزن و آب دورش کمه مایعات بخور خودت تقویت کن
لیدی میل بگیر بخور
نی نی منم دیروز ۲۳۰۰ بود... ۳۶ هفته و ۳ روزم بود
برنج و کباب بیشتر بخور
این سونو رو چند هفتگی انجام دادی؟
اگه خودت و همسرت خیلی درشت و هیکلی نیستین احتمالا ژنتیکیه
بازم وقت داری
فکرکنم کره اینا واسه وزن گیریش خوبه
مغزیجات و شیر و حبوبات و تخم مرغ
نهایتا تنش سالم باشه اون چندصد گرم بعد تولد جبران میشه ولی بازم تلاشتو بکن
برای هفتت کمه پروتیئنی بخور زیاد
کمه یکم گلم خودتو تقویت کن
دکتر نشون بده برات لیدی میل بنویسه
ایشالا بالا میره
واسه 36هفته یخورده کمه عزیزم بیشتر تقویت کن ایشالا تا زایمان بهتر بشه وزنش
خوبه عزیزم
چند هفته ای عزیزم؟
اره کمه مگه مغزیجات و شیرخرما و بستنی نمیخوری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.