خداروشکر سونوم خوب بود چرخیده بود وزنشم ۲کیلو ۳۱۰ بود

۶ پاسخ

برا منم ۲ کیلو ۳۰ گرم بود دیروز رفتم بریچ شده بود گفت وزنش و رشدش خیلی خوبه

عزیزم الان که سفالیکه حرکاتشو کجا و چجوری حس میکنی؟

افرین وزنش عالی بوده تا اونموقع زایمان ۳ کیلو میشه حتما😍

احتمال داره از 34هفته به بعد دیگه نچرخه؟؟؟ چون دکترمنم بهم گفت اخرین سونوگرافی رو 34هفته بدم

عزیزم برا وزنش چیا میخوردین؟

خداروشکر یعنی چی چرخیده

سوال های مرتبط

مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی