برا منم ۲ کیلو ۳۰ گرم بود دیروز رفتم بریچ شده بود گفت وزنش و رشدش خیلی خوبه
عزیزم الان که سفالیکه حرکاتشو کجا و چجوری حس میکنی؟
افرین وزنش عالی بوده تا اونموقع زایمان ۳ کیلو میشه حتما😍
احتمال داره از 34هفته به بعد دیگه نچرخه؟؟؟ چون دکترمنم بهم گفت اخرین سونوگرافی رو 34هفته بدم
عزیزم برا وزنش چیا میخوردین؟
خداروشکر یعنی چی چرخیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.