خانما من رفتم‌سونو وزنش ۲۲۱۹ گرمه کمه ؟

۴ پاسخ

نه خوبه

دکتر سونوگرافی خیلی ترسوندم

الان هفته ۳۴هفته هستی درسته خوبه
من ۳۵هفته رفتم گفت ۲۶۰۰ی
گفتم کمه دکتر گفت عالیه
تا چهل هفته بشی ۳نیم میشه کافیه

نه خوبه

سوال های مرتبط