۴ پاسخ

من سرکلاژم خودم به دکترم گفتم بزنم اون قبول نکرد
سونومو دید گفت بچه داره روند طبیعی خودشو طی میکنه چرا میخوای کورتون وارد بدنت کنی
منم دیگه نزدم

اگه احتمال زايمان زودرس داريد نه تنها بد نيست كه خيلي هم خوب و با فايده هست

ن عزیزم عوارض نداره من ۳۱هفته زدم

من ۲۹و ۴روز زدم
با سرویکس ۲۲

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی