من سرکلاژم خودم به دکترم گفتم بزنم اون قبول نکرد
سونومو دید گفت بچه داره روند طبیعی خودشو طی میکنه چرا میخوای کورتون وارد بدنت کنی
منم دیگه نزدم
اگه احتمال زايمان زودرس داريد نه تنها بد نيست كه خيلي هم خوب و با فايده هست
ن عزیزم عوارض نداره من ۳۱هفته زدم
من ۲۹و ۴روز زدم
با سرویکس ۲۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.