خانما ویار از چند هفتگی شرو میشه؟

۱۲ پاسخ

منم ندارم ن هوس چیزی میکنم ن از چیزی بدم میاد ن از بو چیزی حالت تهوع میگیرم گاهی شک میکنم باردارم

من نداشتم تا الان شکر خدا

خانما گروه داریم روبیکا دویت داشتین  به این ایدی پیم بدین
@Roya8081frd
آیدی رو داخل پیام های ذخیره شده خودتون بزارید  بعد کلیک کنید روش   سرچ روبیکا بالا نمیاره

من از7 هفته شروع شد خیلی حالمو بدکرد😅

من از ۶ شروع شد

بستگی داره من تا ۱۶ هفته داشتم یکی دو هفته نبودش دوباره اومد

من قبله اینکه بفهمم باردارم همش حالت تهو داشتم نمیتونستم چیزی بخورم مخصوصا شبا ولی ۱۴هفته دیگ خوب شدم
خیالا میگن ویار ندارن اصلا

من از ٨ هفته شروع كردم تا الان كه٢١ هفتم ادامه داره
اوايل فقط حالت تهوع بود
بعد شد تهوع و بي اشتهايي
الان تهوع

من اولش داشتم تا الان

من از نه هفته شروع شد همچنان ادامه داره

من ویارم از ۸ هفته تا ۱۴هفته بود
حالت تهوع نداشتم ولی نمیتونستم چیزی بخورم

بستگی به آدم داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته دوازدهم بارداری
مامان سامیه سادات مامان سامیه سادات هفته یازدهم بارداری