۱۴ پاسخ

سلام عزیزم نی نی شما چی شد 😁
رژیم دختر داشتی؟

وقتی وارد ۱۵شدم کم کم قطع شد

وارد۱۴هفتگی ک شدم

از چهارماهگی به بعد اگه فقط بالا میاری معدت به مشکل خورده

خدا به داد هممون برسه،من به مرررگ میرسم

برامن هنوزم تموم نشده ودکترم میگه دمیترون روباید قطع کنی ولی نمیتونم😥

من شدید داشتم خیلییی ولی حدود یه هفتست بهتر شدم اصلا یدفعه ای نرفت خیلی آرووم و کم کم هنوزم گاهی وقتا دارم بیشتر صبحا ولی واقعا تا وارد ماه چهار شدم داغون بودم هر روز بالا میاوردم

هنوزم گه گاهی برای من ادامه داره مخصوصا عوق زدن ولی نسبت به اوایل کمتر شده بهتر شدن کامل و مثل قبل بارداری نداریم

۱۴ هفته تقریبا

تا ۱۲ هفته داشتم

مال من کم شده ولی بعضی وقتا دوباره برمیگرده
صبح ها زیاده

من رفتم تو چهار ماه،چند روزم بیمارستان بستری شدم دارو گرفتم ولی لعنتی تموم نشده،دعا کنین چهارم پر بشه خوب بشم خیلی زجره

من رفتم توچهارماه تموم شددیگ
الانم فقط ب چندتا چیز حساسم فقط

من هنوز ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری