خانوما آنومالی آزمایش هم داره؟

۵ پاسخ

آره عزیزم انومالی آزمایشم داره که توی ۱۶ هفته انجام میشه معمولا به همه نمیگن انجام بده مشکلی داشته باش توی ان تی میگن انجام بده. اما دکتر من گفت انجام بده به خاطر اینکه ۴ تا ریسک خیلی مهم مثل نقص لوله‌های عصبی رو آزمایش می‌کنند که توی ان تی اصلاً نیستش. دکتر گفت کسی مشکلی با هزینش نداشته باشه خیلی بهتره ک انجام بده .

برا من ازمایش ننوشت فقط سونو انومالی رفتم

نه مگر اینکه تو جواب سونو چیزی بگن که نیاز به بررسی بیشتر باشه

برامنم ننوشت

برا منک ننوشت

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری