خانوما انومالی هم بعدش ازمایش داره ،؟

۵ پاسخ

بعضی دکترا میخان بعضیا نه
اگه میخای آزمایشم بدی باید تا ۱۶ هفته بری

ازمایشش 16 هفته هس

نه اول آزمایش میدی توی 16 هفته بعد انومالی رو میدی توی 18 تا 22 هفته

دکترم برام فقط سنو نوشت

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری