پدی لاکت برای چی باید استفاده کنیم

۵ پاسخ

برای روان شدن شکم و کمک به دقع گازه

من هردوتاش دارم عصای دستمه.اسهال میشه پدی لاکت میدم یبوست میشه بی بی کرمیدم

وقتی اسهال میشه خیلی خوبه....بازوقتی یبوست شد بی بی کربایدبدین

برای اسهال ک بند کنه خیلی خوبه

اگر اسهال افتاد خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی💙 مامان علی💙 ۵ ماهگی
مامان نورا💚 مامان نورا💚 ۱۴ ماهگی
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی