خانوما پدی لاکت برای چی خوبه؟ شما استفاده کردین؟

۳ پاسخ

برا دختر من جواب نداد

پروبیوتیکه برای همه چیز گوارش خوبه

لاکتوز شیر رو تنظیم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نورا💚 مامان نورا💚 ۱۵ ماهگی
مامان علی💙 مامان علی💙 ۵ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۹ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نیهان🩷👧🏻🥺 مامان نیهان🩷👧🏻🥺 ۱۴ ماهگی