شمام تو هفته های من تاق باز میخوابین؟؟

۸ پاسخ

نهایت تا یه ربع اشکال نداره

خیر.

نه اصلا نمیتونم

من طاق باز میشم خودشو جمع میکنه الا دو شبه اینطور میشم

خیلی دلم میخواد بخوابم اما خوب نمیشه

من ازیت میشم خابیدنی

نه نمیخوابم اصلا نمیتونم حالم بد میشه نمیدونم چرا

البته برای شما زوده فکر کنم هنوز سنگین نشدین

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لنا 👶🏻❣️ مامان لنا 👶🏻❣️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی