من ۱۵ هفته هستم اشکال داره تاق باز بخوابم

۵ پاسخ

من هنوزم میخابممم نمیتونم این مدل خوابیدنو ترک کنم🙃

والا من هنوزم بعضی وقتها طاق باز میخابم شما ک جای خود

مشکلی نیست ولی تایمت طولانی نکن در حد نیم ساعت
ولی خب از هفته ۲۰ به بعد در حد ۱۰ دقیقه یه ربع همونم تقسیم بندی کن همه رو نیا پشت هم بگذرونی
درکل خودتو از همین هفته‌های پایین عادت بده وگرنه شکمت بزرگتر میشه عادتم نکرده باشی دیگه بیشتر اذیت میشی

تا هجده نوزده هفته اشکال نداره

الان هر جور راحتی بخواب

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان هفته نوزدهم بارداری