سلام 🤧
سرماخوردگی دارم میشه ازین قرص بخورم

تصویر
۷ پاسخ

نه عزیزم منم سرمای شدید خوردم دکتر فقط استامینوفن ساده داد با کپسول آموکسی سیلین چیز دیگه ای نمیشه خورد با آب جوش ،نشاسته ،خیلی کم عسل آبلیمو و آبجوش یکم بهتر شدم من جوری ام که نفسم بالا نمیاد

سلام عزیزان دل من سیسمونی میفروشم با قیمت مقرون به صرفه
همه لباسا زیر ۲۰۰ تومن همه زیر دکمه ها ۸۵ ت
کانال روبیکامون
@sismoony_aytak

ای دی ادمین جهت سفارش
@Sismoonyy_aytak

ن اصلا

خیلی بده منم سرما خوردم اصلا حال مرگ دارم

نه نمیشه ممنوعه فقط استامینفن ساده

عزیزم بهتره که نخوری خودش خوب میشه سرماخوردگی باید دوره اش بگذره بازم هرطور خودت میدونی

نه فقط استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان سیلین مامان سیلین هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میکائیل,بنیامین مامان میکائیل,بنیامین ۳ ماهگی