۴ پاسخ

خوب معاینش ؟

منم باید فردا بستری بشم با آمپول فشار زایمان کنم أصلا رحمم باز نشده خیلی استرس دارم

رحمت باز شده یانه؟

معاینه تحریکی چجوریه میشه بگی

سوال های مرتبط

مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی