۸ پاسخ

اسپری سدیم کلراید بزن

یکو نیم سی سی هر۸ساعت.من اینطوری میدادم.

سیتیریزین نئوتادین

هیچی بهتره قطع نکنی بزار بیاد

اسپری بینی استفاده کن

شاید دندون دربیاره.اخه دختر منم هرموقع دندون دربیاره اینطوری.سیتریزین بده

سیتریزین وپلارژین

پلارژین .سیتریزین

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری