۱۰ پاسخ

خداروشکر من اومدم بیمارستان

حالتون بهنر شد

شیاف هم برداشتم خوب نشدن

دردم دارم

من الان خوب نشدم تو صف سونو هستم

درد خفیف پریودی میگن طبیعیه با شیاف کنترل میشه ولی اگ خیلی شدیده و اذیت کنندس برا اطمینان برو دکتر

من زیاد اینجوری شدم ولی شیاف میزارم خوب میشه دیگه نمیرم بیمارستان🤷🏻‍♀️

برو زایشگاه بیمارستان ان اس تی میگیرن ازت

منم اینطوری شدم دارم میرم سونو

اگه دردش منظمه و هی بهم نزدیک تر میشه برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی