۴ پاسخ

سلام اره دکتر من برا بجه اول ۲۰ میگیره بچه دوم ۱۰ البته نرخ قبل عیدش..
من میشم فروردین نمیدونم چن میگیره

دکتر من نه اولی گرفت نه دومی ...
بسیار دکتر خوبیه مهری لیثی

برای طبیعی هم میگیرن چه برسه سزارین، البته بستگی به دکترت داره

نه نمیگیرن

سوال های مرتبط