سلام مامانا
تجربتون از کولیک نوزاد؟؟ 🥲

۲ پاسخ

قطره پدی لاکت میدادم به بچهام،بعدش راحت میخوابیدن،البته شیرخشک میخوردن

قطره اینفاکول
رعایت کردن خودت

سوال های مرتبط

مامان پویان🩵فرهان💚 مامان پویان🩵فرهان💚 ۷ سالگی