مامان نوردیده ازکی فرنی شروع میکنی

۸ پاسخ

منم چند روز پیش بچمو بردم دکتر و بهم پیشنهاد داد که غذا شروع کنم گفت برای شروع حریره بادوم بهش بده از بهداشت پرسیدم گفت اگه میل به غذا داره شروع کن ما که خودمون غذا میخوریم خیلی نگاه میکنه و دهنش مزه میکنه اما هنوز شروع نکردم و دو دلم بازم، میترسم

۵ماه ونیم شروع کردم البته دکتر گفته بود پایان ۶ ماه ولی پسرم خیلی میل نشون میداد مجبورا زودتر شروع کردم

دیگ ان شاالله هرچی باش بهش میدم .

شنبه ان شاالله واکسن ۴ ماهگیش هست ..بچه ان

عزیزم بهم درخواست میدی

با نظر دکترش از ۴ ماه و ۲۰ روز شروع کردم

شش ماه تمام

من ۴ ماهگی شروع کردم .ان شاالله از هفته دیگ همه چیز میدمش ..بچه از ۴ ماهگی کمکی شروع بشه بده غذا نمیشه ..

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی