مامانا با ترک های شکم و خارشش چیکار میکنین😕

۱۰ پاسخ

من وقتی یکم خارش میگیره روغن میزنم اب رو اتیشه

من از دو ماهگی همش رعایت کردم، هر شب روغن نارگیل و بعدشم کرم هیدرودرم ولی بازم همین هفته خورد 😢

وازلین بمال، روغن زیتونم خوبه‌.

چربش کن

روغن زیتون مالشی بزن ترک نمی‌خوری من زدم نخوردم

هیچی والا

فعلا ک ندارم.امیدوارم نداشته باشم

کرم بزن

بی محلی🤣

تحمل.

سوال های مرتبط

مامان إلاوشاهان مامان إلاوشاهان ۲ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی