۷ پاسخ

اره خیلی زود جواب میدع

من با شیر خشت میدادم

منم دادم شیر خشت هم خوبه بدی برای زردی

من دادمم

ما به نوراد ها مون میدیم

اره من میدادم

ترنجبین من میدادم..عرق کیالک روزی دوبار تا دو روز بده.. ولی فقط دوقطره.. بیشتر ندیا.

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی