۹ پاسخ

منم دخترم برا زردی خورد

من هم خودم خوردم هم کم کم ب پسرم دادم زودم خوب شد

نده اصلا من دخترم بستری بود دیدم یکیو اورده بودن خونریزی معده کرده بود

نه گلم من هم خودم خوردم هم ب دوتا پسرام دادم خداروشکر سالم سالم هستن زمان قدیم چجوری بچه هارو درمان میکردن پس پسر من ترنجبین میخوره شکمش قشنگ کارمیکنه کولیک هم نداره اصلا

اصلا اثری نداره بدی ندی بهتره

داروهای گیاهی ب نوزاد ندین
خطر انسداد روده داره

من از اول به دخترمم دادم الان ماشالله ۱۷سالشه به آقا پسرمم دادم و هنوزم میدم

پیشنهاد نمیکنم چون ضرر داره حتی اگر در لحظه اسیبی نزنه میگن توی بلند مدت اذیت میکنه بچه رو . وقتی علم پیشرفت کرده و کلی دارو هست چرا مادر بزرگی هنوز بچه هامونو درمان کنیم ؟!

نه نداره . ما به نوزادامون میدیم

سوال های مرتبط