چه مدت بعد سزارین میشه آیودی گذاشت؟

۶ پاسخ

باید پریود بشید

ت بازم بارداری چرا ؟😂

فک کنم ۳ماه
من طبیعی زایمان کردم بعد دوماه ایودی گذاشتم چون اولی هم ناخواسته بود 😂

خیلیارو دیدم با ایودی باردار شدن ارزش نداره اصلا

بابا تو اول برو زایمان کن . بعد به فکر ایودی باش . بعد از زایمان از هر چی دکتره فرار میکنی

از دکترت بپرس
فعلا به اینا فکر نکن 😂

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد