باید پریود بشید
ت بازم بارداری چرا ؟😂
فک کنم ۳ماه
من طبیعی زایمان کردم بعد دوماه ایودی گذاشتم چون اولی هم ناخواسته بود 😂
خیلیارو دیدم با ایودی باردار شدن ارزش نداره اصلا
بابا تو اول برو زایمان کن . بعد به فکر ایودی باش . بعد از زایمان از هر چی دکتره فرار میکنی
از دکترت بپرس
فعلا به اینا فکر نکن 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.