گواهینامتونو گرفتید 🛵🏍️😅

تصویر
۲۰ پاسخ

ماشین رو گرفتم خیلی وقته موتور نه 😂

سال ۹۲ گرفتم

نگرفتم هنوز
میترسم از رانندگی

نه من سال ۹۷می خواستم بگیرم ۷۰۰بود شوهرم گفت ما ماشین نداریم بدردمون نمیخوره حالا عید میرم

و منی ک تازه رفتم برا ماشین ثبت نام کردم همسرم میگف از همین موتورای هس دخترا سوار میشن من بهشون میگم دخترونه نمیدونم اسم واقعیشون چیه
گف برات میگیرم کم خرج تری فوقش ١٠٠ تمن بشه
ولی ماشین الان دیگه یه پراید قراضه ۵٠٠😂😂😂

خیلی خوب بود 😂😂

اره ۱۲ الی ۱۳ سال پیش....ولی چ فایده اول رانندگی نکردم الان دیگ‌میترسم

یک ماه و نیم پیش اومد

ارع بابا سال۴۰۱

آره امسال دیگه باطل میشه ولی تاحالا پشت فرمون ننشستم
شاید برم مال موتورم بگیرم ،که اونم قاب کنم بذارم لب طاقچه

به شوهرم گفتم برام موتور میگیری ،میگی چه رنگی میخوای گفتم زرد یا بنفش ،گفت باشه میگیرم برات با گیسو برید دور دور🥹 من عاشق موتورم ،ماشین زیاد علاقه ای ندارم ،ولی گواهی نامشو دارم

سال ۹۵گرفتم عزیزم

بله سال ۹۹

اره گرفتم

بله سال ۱۴۰۰

اره گرفتم و بنظرم رانندگی برای یه خانوم خیلی واجبه

بله سال 98

اره سال ۹۹

شوهرم بمن میگ باید بری گواهینامه وانتو بگیری بارداری😐😐بی شخصیت🤣🤣

ایشالا بزام اولین فرصتتتتت🥲😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان شاهدخت مامان شاهدخت هفته بیست‌وپنجم بارداری