عزیزم ازکجافهمیدی ریفلاکس داره بچه منم این مدلی میخابه تازگیاشیرهم کم میخوره
دختر منم اینجوری میخوابه
عماد منم
اره عزیزم رفلاکس داره
چرا مگه چطوری پسر من خوابش خیلی خوبه ولی بعضی وقتام اینطوری میخواب
دختر من که کلا چپه میشه 😕
اره عزیزم
دختر منم همیشه اینجوری میخابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.