خانما چیکار کنم درد زایمان بگیرتم😔

۷ پاسخ

به منم بگو

عزیزم میگن ورزش اسکات خوبه دردو شروع میکنه

دوش آبگرم بگیر پیاده روی کن

واقعا چکار کنیم 🙄😩

عزیززم🥲 درکت میکنم منم مثل شما بودم بدون درد رفتم بیمارستان کیسه آبم پاره شده بود

منم همین سوال رو دارم

😅 اگ فهمیدی ب منم بگووو

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد