چیکار کنم زودتر درد بگیرتم انروز ۳۷ کامل شد بچه هم کامله

۹ پاسخ

والا من دیگ 39هم هنو دردم نگرفته ولی حرکات بچم کم شده دکترمم فردا میاد ک برم پیشش

پیاده روزی زیاد

الان یه خانومی نوشته بود ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کرده بچه اش رفته دستگاه

🤣🤣🤣چ عجله ای داری خب

منک تا ۴۱ هفته هرکار میکردم کلی پیادع روی و اسکات و شیاف گل مغربی فایدع نداشت روز اخر فقط نزدیک ۵ ساعت ی سر پیادع روی کردم رابطه بدون جلوگیری داشتم معاینه هم شدم و دمنوش تخم شوید خوردم ک البتع توصیه نمیکنم برا من بعدش خون‌ریزی گرفتع بودم

ب نظر من کاری نکن ی ساعتم برای اون‌بچه الان یک ساعته .خودش ب وقتش دنیا میاد .دکترم میگه بچه هر دقیقه داره رشد می‌کنه و تکامل پیدا می‌کنه

اگه فهمیدی به منم‌بگو 🤕هنوز درد ندارم ۳۹ هفته ۳ روزم

رابطه داشته باش
تو خونه تحرک داشته باش
پیاده روی خیلی خوبه
دوش بگیر

منم تو ذهنم هست ازین کارا بکنم ولی میترسم یوقت ضرر داشته باشه😬😬

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی