والا من دیگ 39هم هنو دردم نگرفته ولی حرکات بچم کم شده دکترمم فردا میاد ک برم پیشش
پیاده روزی زیاد
الان یه خانومی نوشته بود ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کرده بچه اش رفته دستگاه
🤣🤣🤣چ عجله ای داری خب
منک تا ۴۱ هفته هرکار میکردم کلی پیادع روی و اسکات و شیاف گل مغربی فایدع نداشت روز اخر فقط نزدیک ۵ ساعت ی سر پیادع روی کردم رابطه بدون جلوگیری داشتم معاینه هم شدم و دمنوش تخم شوید خوردم ک البتع توصیه نمیکنم برا من بعدش خونریزی گرفتع بودم
ب نظر من کاری نکن ی ساعتم برای اونبچه الان یک ساعته .خودش ب وقتش دنیا میاد .دکترم میگه بچه هر دقیقه داره رشد میکنه و تکامل پیدا میکنه
اگه فهمیدی به منمبگو 🤕هنوز درد ندارم ۳۹ هفته ۳ روزم
رابطه داشته باش
تو خونه تحرک داشته باش
پیاده روی خیلی خوبه
دوش بگیر
منم تو ذهنم هست ازین کارا بکنم ولی میترسم یوقت ضرر داشته باشه😬😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.