یکبار مصرف ها واقعا کار راه انداز و خوبن،
من سر دخترم یه دونه زیر انداز تعویض گرفتم ولی اکثر اوقات از یکبار مصرف استفاده میکردم،اگه جنس خوب باشه خراب و پاره نمیشه تا موقعی که کثیف نمیشد از همون استفاده میکردم کثیف که میشد مینداختم میرفت و یکی دیگه باز میکردم،دردسر شستن و اینا نداشتم
منم یه دونه گرفتم
من دوتا گرفتم
بسه باز دیدی لازمه بخر
دوتا بگیر یکی کثیف بشه تابشوری خشک بشه یکی دیگه استفاده میکنی بچه که تازه بدنیا بیاد روزی چندین بار باید تعویض بشه من از بچه قبلیم تجربشو دارم
دوتا بگیر.
منم یدونه گرفتم بنظرم کافیه
من ۲گرفت مامانم یکی واسه خونه خودشون یکی واسه خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.