فکرنکنم دلیل علمی داشته باشه چون منم ازپزشک ومتخصص ها پرسیدم گفتن درست نیست ولی اطرافیان میگن
منی ک از اول زایمان روزی یه فلا کس رازیانه میخوردم 🤣🤣
من که دکترم گفت بخور بچه شیر تو بکشه
بچمم پسره
ایجاد تقریبا اسم نینی هامون شبیه😍
باعث ناباروری در آینده میشه هورمون زنانه داره برای خانم ها مفیده برای من ۳تا پسر دارم یکبار هم نخوردم تو شیردهی
سلام عزيزم
هورمون های مردانه رو تضعیف میکنه
خرافاته..
ولی میگن باعث ترشح هورمون زنانه توی بدن پسر میشه
ولی از لحاظ علمی همچین چیزی اصلا وجود نداره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.